A Jaguar elektromos, ám picit meghízott vadmacskája abszolút tarolt az Év Autója választásokon. Először európai, majd világviszonylatban nyerte meg a díjat, nem mellesleg pedig ugyan ekkor a legjobb dizájnért és a legjobb zöld autóért járó trófeát is elhozta az I-Pace. Először azt hittük, hogy ennél többet nem lehet nyerni egyetlen modellel, ám kiderült, hogy nagyon naivak voltunk.

Most ugyanis újabb három elismerést vágtak hozzá az autóhoz az Év Motorja választáson. Az I-Pace hajtáslánca lett az első a "legjobb új motor", a "legjobb elektromos hajtás" és a "legjobb motor 350-450 lóerő között" kategóriában. A józan ész elvei szerint ennél többet már nem lehet kihozni egyetlen modellből, de mivel egyszer erre már ráfaragtunk, itt is nyitva hagyjuk a kérdést. Vajon van még pár nyertes kör a Jaguar elektromos szabadidő modelljében?

Az "Év Motorja" megtisztelő cím nyertese pedig a Ferrari 488 különféle változataiban megtalálható 3,9 literes V8-as lett.