Pár hónapja nyilatkozta Elon Musk, hogy a Tesla szeretné gördülékenyebbé és kényelmesebbé tenni a szervizeléseket, ennek érdekében pedig nem csak a szerviz hálózatot fejlesztik, hanem az autók szoftvereit is. Az utóbbi minden bizonnyal megtörtént, legalábbis az egyik Model 3 felhasználó erre utaló jelenséggel találkozott az autójában.

Egyik reggel ugyanis arra lett figyelmes, hogy az autója kiírta, hogy hiba lépett fel a hajtásláncban, de semmi probléma, mert az alkatrész már meg is lett rendelve automatikusan. Ezek után Elon Musk megerősítette, hogy tényleg képesek a Teslák feltárni a hibákat és berendelni az új alkatrészt a tulajdonos által preferált szervizbe.

Azt azért hozzátette, hogy természetesen a tulajdonosok felülbírálhatják az autó rendelését, de a gördülékeny szervizelés miatt nem ajánlatos ezt megtenni.