Tulajdonképpen nem meglepetés, ám mégis fontos Maurizio Reggiani, a Lamborghini fejlesztési igazgatójának a bejelentése. Hivatalosan is megerősítette, hogy hibrid hajtásláncot kap az immár nyolc éve szinte változatlanul futó Aventador utódja. Természetesen nem egy átlagos, visszafogott megoldás lesz az olasz fenegyerek lemezei alatt.

A már megszokott V12-es egység ugyanis marad, ám nem kevesebb mint három elektromotort szerelnek be mellé a gyáriak. Ebből kettő kizárólag az első tengely hajtásában vesz részt, míg a harmadik a hátsó tengelynél segít be a benzines egységnek. Ezzel Reggiani szerint a teljesítmény akár 1000 lóerő fölé is tornászható úgy, hogy közben az autó teljesíti a legszigorúbb környezetvédelmi normákat.

Az új modell elnevezéséről és egyéb információkról egyelőre nem esett szó, ám mivel ezzel elkezdődött a hivatalos kiszivárogtatás folyamata, várhatóan nem maradunk sokáig gyári pontosítások nélkül.