A Ford már évekkel ezelőtt megkezdte az azóta erősen megdőlni látszó háborúját a nyerészkedők ellen, most viszont a Porsche sokallt be. A német sportkocsi márka vezetősége ugyanis megelégelte, hogy a limitált példányszámban kiadott különleges modelleket rendszeresen olyanok rendelik be, akik az átvétel után jelentős haszonnal adják azt tovább, ezzel kiszorítva az olyan vásárlókat, akik tényleg használni és birtokolni szeretnék ezeket az autókat.

A Ford anno erre találta ki azt, hogy egy évig vásárlás után nem szabad eladni a GT-ket, de ez nem fogta vissza a neppereket, ugyan úgy piacra kerültek jelentős (sokszor 40-50 millió forintos) felárral azok. A Porsche ezért más stratégiát választ, a jövőben a limitált szériákat csak lízingkonstrukcióval árulják, így a futamidő letelte után válik tulajdonossá a megrendelő.

Természetesen ez csak részmegoldás, hiszen a nyerészkedők többsége így is rendelni fog, majd a kötelező "pihentetés" után adja el az autókat, ám azokat kiszűrheti a módszer, akik azonnal szeretnének tízmilliókat keresni egy ilyen ügyleten.