Amióta bemutatta a Toyota az új Supra generációt, azóta csámcsognak rajta az emberek. Sokak szerint nem méltó a modell a Supra névre, mások viszont látják benne a fantáziát. Egy biztos, pillanatok alatt elkelt az összes tervezett példány.

Ezzel viszont nincs vége a sztorinak, Tada Tecuja, a Supra és a GT86 főmérnöke legalábbis erre utalt egy rendezvényen. Először is az tisztázódott, hogy lesz egy kikönnyített és tovább hergelt utcai versenyautó változat a Suprából, ám ez még fejlesztés alatt van. Nem elég ugyanis pár oda nem illő dolgot kidobálni és átírni a motor vezérlő elektronikát, a mester szerint az autó egyensúlyán és a futómű viselkedésén is dolgozni kell még a megfelelő hatás érdekében. Érdekes kiegészítésként hangzott el, hogy a későbbiekben változni fog a modell beltere is, a Toyota szakemberei szerint ugyanis nagyon BMW-s lett, ez pedig nem harmonizál a Supra életérzéssel.

A manuális váltó kérdése nyitva marad, az arra irányuló kérdésekre ugyanis csak annyit mondott Tada, hogy nem látja értelmét a mostani automata egység mellett, de ha nagyon nagy az igény rá, akkor nem látja akadályát a kézi váltónak a későbbiekben.

Ami viszont egyértelműen nem lesz, az a nyitható tetős Supra. A főmérnök ezt azzal támasztotta alá, hogy a Supra tömegét nem növelni, hanem csökkenteni kell. Egy ilyen variáns viszont jelentős súlytöbbletet jelent, ráadásul a szerkezeti merevségnek sem tesz jót. A targa tetős megoldást sem díjazza Tada Tecuja, szerinte ugyanis az automatizált rendszerek tengerén sodródó vásárlók már nem akarnak a saját kezükkel karosszéria elemeket pakolgatni, így nem lenne rá olyan mértékű kereslet, ami kitermelné a fejlesztési költségeket.