Alig csengtek le az elbocsájtási hullámok a Teslánál, ismét egy elég drasztikus átalakításról döntött a márka vezetősége. Most a kereskedői hálózathoz nyúlnak hozzá elég keményen.

Első lépésként mintegy 3 százalékkal megnövelik az autók árát, ez alól csak a belépő szintű Model 3 lesz kivétel. Az elemzők szerint ez az árnövekedés még nem riasztja el a vásárlókat, viszont nagyon kedvezően hat a pénzügyi statisztikára.

Ami ennél is durvább, hogy a Tesla szalonok egy részét bezárják, csak a forgalmas, stratégiailag fontos helyeken maradnak meg fizikai valójában az értékesítési pontok. A Tesla ezt azzal indokolja, hogy a jövőben inkább az online értékesítésre koncentrálnak, így a vásárlók úgyis csak átvenni mennek majd ezekre a helyekre a megrendelt járgányokat. Azért pár autót mutatóban, és kipróbálás céljára megtartanak a továbbra is nyitva tartó shopokban, nagy készletet azonban nem tartanak majd a Tesla kereskedők a jövőben.

Mondani sem kell, ez a döntés újabb elbocsátásokat eredményez, hiszen a bezáró szalonokban dolgozók ezzel elvesztik a jelenlegi állásukat.