A Rolls-Royce ügyvezető igazgatóra, Torsten Müller-Ötvös tért ki a minap egy inetrjúban arra, hogy milyen gyökeresen változott meg a márka vásárlói rétege az elmúlt években. Lényegében egy laza 180 fokos fordulat figyelhető meg ezen a téren.

Az igazgató ugyanis elárulta, hogy míg 10-20 éve biztosak lehettünk abban, hogy egy ilyen autó volánja mögött alkalmazott sofőr ül, most már a vásárlók döntő többsége saját maga vezeti az új kedvencét. A kimondottan sofőrös vásárlók száma jelenleg úgy 15-20 százalékot tesz ki, míg ez évekkel ezelőtt 80-85 százalék között mozgott.

A másik fordulat, hogy az idősebbek helyett elkezdték a fiatalok vásárolni a Rolls-Royce modelljeit. Ma az átlagos Rolls vásárló a 40-es évei legelején jár, és szinte biztos, hogy a sportos Black-Badge felszereltséggel rendeli meg az autóját. "A fiatalok sokkal nagyobb hajlandóságot mutatnak arra, hogy luxuscikkekre költsék el a megszerzett pénzüket, és ennek mi roppant mód örülünk"- fejezte be mondandóját Müller-Ötvös.