A Genfi Autószalonon mutatja be a Peugeot az 508-as alaposan felhergelt változatát. Bár a feltűnő külsővel ellátott francia gyakorlatilag készen van, mégis csak konepcióként mutatkozik be a nagyközönség előtt az 508 Sport Engineered.

Két elektromotor és egy benzines egység gondoskodik az agilis mozgásról. A 200 lóerős PureTech motor egy 110 lóerős elektromotorral kiegészülve az első tengelyt, míg egy 200 lóerős szintén elektromos erőmű a hátsó tengelyt hajtja meg, így a hajtáslánc veszteségét beleszámolva 400 lóerős csúcsteljesítményt és összkerék meghajtást kapunk.

Ezzel a némileg ültetett és szélesebb nyomtávval stabilizát Peugeot 4,3 másodperc alatt éri el a 100 kilométeres óránkénti sebességet, ám ha nem nyomjuk ki a szemét, akkor akár 50 kilométert is el lehet vele úgy autózni, hogy a benzines motor egyszer sem kel életre.

A gyáriak egyelőre nem bíztatnak senkit azzal, hogy valaha széria gyártába kerülne a Sport Engineered változat, a koncepció lényegében abban segítség nekik, hogy bele kóstoljanak az elkövetkező 5 év egyre inkább a teljesítmény hibridekre kihegyezett világába.