Az Audi lerántotta a leplet a 2019-es TT felfrissítésről, melyet külsőleg főleg az új hűtőrácsokról és az áttervezett beömlőkről lehet majd felismerni. A belső tér gyakorlatilag változatlan maradt, viszont gazdagabb alapfelszereltséggel (mostantól mindenképpen kapunk USB portokat, vezetési üzemmód választót és fűthető külső tükröket) próbálják megfogni az új vásárlókat a németek.

A legérdekesebb változásokat a motorpalettát szemügyre véve találhatjuk meg. Kiderült például, hogy a gyártó dobta a kínálatból az eddigi belépő szintű 180 lóerős 1,8 TFSI egységet, a helyét pedig a 2 literes TFSI vette át 197 lóerővel. A következő szintet ugyan ennek a motornak a 245 lovas változata jelenti. Természetesen nem ez a legütősebb 2,0 TFSI a felhozatalban, hiszen a TT S is ezt a motort használja 306 lóerős teljesítménnyel. Ez utóbbi esetében érdekes tény, hogy a jelenlegi TT S-hez mérten 4 lóerővel gyengébb a motor. A korlátozásra azért volt szükség, hogy a WLTP (szigorúbb fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mérés) szabványnak is meg tudjon felelni az autó.

A legbrutálisabb RS változat teljesítménye egyelőre nem ismert, csak az a biztos, hogy továbbra is a 2,5 literes turbós motort kapjuk majd meg hozzá.