Az önvezető rendszerek fejlesztése terén kialakult verseny arra késztet elég sok márkát, hogy a részleges megoldásokat is piacra dobják. Persze, tartja a sávot, még le is fékez, ha akadály van a járgány előtt, de a mostani megoldások legtöbbje még mindig emberi felügyeletet igényel.

Pontosan ez az, amiből Torsten Müller-Ötvös, a Rolls-Royce vezérigazgatója nem kér. "A mi vásárlóink rendelkeznek saját sofőrrel, akik azért kapják a fizetésüket, hogy elvezessék az autót egyik helyről a másikra. Mi úgy gondoljuk, hogy a tulajdonos nem nézi jó szemmel, ha az alkalmazottja csak részben vesz részt az autó irányírásában." -hangzott el egy interjúban. "Ennek értelmében a jelenlegi félmegoldások nem érdekelnek minket. A helyzet akkor változhat meg, ha tényleg nem kell már ember a volán mögé, így a hátsó ülésen pihenő vásárlónkat az autó teljesen önállóan tudja elvinni oda, ahová az menni akar, beparkol magától, sőt még az ajtót is kinyitja előre." 

Természetesen a Rolls-Royce mellett még akad pár neves márka, akik hallani sem akarnak az önvezető járművekről. Ezek azok a cégek, akik a vezetés élményét kínálják méregdrágán a vásárlóknak, mint például a Lamborghini, a Ferrari vagy az Aston Martin.