A Hyundai óriásit robbantott az i30 felhergelt változatával. A szakma az egekbe dicséri az alapból 250, ám Performance felszereltséggel már 275 lóerős járgányt, így érthető, hogy a gyáriak még tovább bővítik az N-es palettát. Azt már eddig is tudni lehetett, hogy az i20 következő generációja is be fog állni a sorba, ám most kiderült, hogy a kis SUV modelljük, a Kona is megkaphatja a szteroid kezelést.

Albert Biermann, az N-es modellekért felelős igazgató vetette fel egy sajtótájékoztatón, hogy a sportos Kona lényegében az i30 N hajtásláncát kaphatja meg, a futóművet viszont teljesen újragondolják majd, hogy a kanyarokban sem vérezzen el a koncepció.

Ezzel a lépéssel nem a Hyundai lenne az első gyártó, aki szabadidő-autót sportosít, hiszen a németek már évek óta ontják magukból az ormótlan M-es és AMG modelleket, sőt már a Seat Ateca is bemutatkozott Cupra kivitelben.

Biermann azt is hozzátette, hogy nemsokára bemutatkozik az N-line felszereltség is a Hyundai paletta néhány tagjánál. Ez a megoldás természetesen csak a külső csinosítást foglalja majd magában, a teljesítménynövekedést nem.