A Bentley első hibrid modellje a Bentayga Hybrid, melyről egyre több részlet derül ki. Az már eddig is tiszta volt, hogy a meghajtásáról egy elektromotor és egy V6-os benzines egység gondoskodik 450 lóerős összteljesítménnyel. Ez ugyan az a hajtáslánc, amit a Porsche Panamera E-Hybrid lemezei alatt is megtalálhatunk. Hiába a nagy test, ez a megoldás a Bentayga esetében is elegendő arra, hogy akár 50 kilométert meg lehessen tenni vele tisztán elektromos üzemmódban.

Ami igazán újdonság, az a Bentayga navigációs rendszere, mely aktívan összedolgozik az üzemmód kiválasztóval. Hogyan is kell ezt elképzelni? Beírod, hogy hová szeretnél eljutni, majd a navigáció kiszámolja, hogy hol kell spórolnod az akkumulátorral és hol érdemes fullon elektromosban közlekedned. Természetesen magától kapcsolgatja is a hajtási módokat, neked ezzel nem kell törődnöd autózás közben. A rendszer a költséghatékonyság mellett a környezeti tényezőket is figyeli, azaz városban leginkább az elektromotoros megoldást fogja preferálni, míg országúti környezetben inkább az akkumulátor töltésére helyezi a hangsúlyt.