Szinte még meg sem szoktuk, hogy most már nem C'eed, hanem Ceed a Kia egyik legsikeresebb modelljének új generációja, máris megérkezett puttonyos kivitelben is. Nagy turpisság nincs a dologban, egészen a B-oszlopig minden megegyezik az ötajtós változattal. Hátul viszont a kategória egyik legnagyobb csomagterét (alapból 600 liter) találjuk.

Természetesen a puttony miatt egy picit újra kellett gondolni a hátsó formatervet, így például új fényszórókat is kellett tervezni rá. Ezen a ponton szeretném megemlíteni, hogy a szóban forgó fényforrások olyan szinten hajaznak egyes BMW modelleken megfigyelhető megoldásokra, hogy az már szinte zavarba ejtő. Mindegy, jól áll rajta, és ez a lényeg.

A motorpaletta teljes mértékben megegyezik az ötajtós kivitelével, azaz itt is a szívó benzines 1,4 literes 100 lóerős egység jelenti a belépő szintet, de ugyanúgy megtalálható az 1 literes és az 1,4 literes turbós is 120, illetve 140 lóerővel. A dízel frontot a z 1,6 literes CRDi képviseli 115 és 136 lóerős teljesítménnyel.