Azt már jó ideje tudni lehet, hogy a következő generációs Toyota Supra és a BMW Z4 fejlesztése egymással párhuzamosan szorosan együttműködve zajlik. Eddig viszont abban a tudatban éltünk, hogy motorikusan azért különbözni fog egymástól a két sportkocsi. Most kiszivárogtak a Supra végleges információi, és meg kell hagyni, hogy eddig tévedésben éltünk.

A japán verzió ugyanis a Lexus LS500 3,5 literes V6-osa helyett a BMW 3 literes turbós sorhatosát kapja meg 340 lóerős teljesítménnyel és 450 Nm nyomatékkal. Az erő hátsó kerékre továbbításáról a ZF 8 sebességes automata egysége gondoskodik majd. Ez gyakorlatilag csavarra ugyan az a specifikáció, amely a Z4-ben is megtalálható lesz. Ez a csúcs, azért kínálnak majd belőle 2 literes turbós variánst is 195 és 250 lóerős teljesítményszintekkel, illetve jó eséllyel készül a hibrid hajtáslánc is hozzá házon belül a Toyotánál.

Ezek az egységek hogyan mozgatják majd a sportkocsit? Pontos gyorsulási adatok még nincsenek, de már az is kiderült, hogy a járgány önsúlya 1400 kiló alatt lesz, ami valljuk be egészen jó lóerő-súly arányt sejtet.

A hivatalos leleplezés 2019-ben várható, ám még előtte a gyáriak a Genfi Autószalonon egy újabb tanulmányt mutatnak majd meg a közönségnek.