Vannak szupersportkocsik, és vannak kimondottan visszafogott családi és kultusz modellek. Ez idáig tiszta. Ne de mi van, ha összemossuk a két világot? És miért ne? Miért ne lehetne egyesíteni a legszebbet a legcsúnyábbal? A leggyorsabbat a leglassabbal? Lássuk az eredményt!

Az első ilyen furcsaság a BMW i8 és a Dodge Charger szerelemgyereke. A lapos bajor hibrid és az amerikai izomautó stílusjegyei kimondottan jól egészítik ki egymást. A képet elnézve felmerül a kérdés, hogy vajon miért nem csinálta még meg a dragster i8-at senki? Tőlem maradhat a hibrid hajtáslánc is, csak a V8-at rakják bele az elejébe és mehet is a móka!

A második furcsaság két kultikus modell keresztezéséből jött össze. Van ugyebár a nagyon gyors Bugatti Veyron és van a nem annyira fickós VW Bogár. Egy konszern alá tartozik mind a kettő, így akár még kompatibilisek is lehetnének egymással. De persze nem azok. A végeredmény leginkább ahhoz hasonlítható, mint amikor nagyfater rászokik a konditeremre, meg hát van pénze egy erős plasztikára is.

A következő szörnyeteg a Pagani Huayra és a Chevy Camaro elegyeként látta meg a napvilágot. Az orrán mind a két autó fényszóró megoldása megfigyelhető, ám a tetővonal és a kabin egyértelműen az olaszoktól érkezett. Persze, nem olyan kecses, sőt inkább robosztus a felépítése, hiszen a Camaro gének nem húzzák meg magukat észrevétlenül.

Szintén egy házon belüli vérfertőzés eredménye a következő alany. A Nissan Juke és a GTR ráadásul nem is áll annyira távol egymástól. Persze, az egyik egy vérbeli sportkocsi, a másik pedig egy divatos aprócska SUV, ám a Juke is tud már keménykedni a Nismo részlegnek köszönhetően. A kettejük gyermeke ráadásul nem is néz ki annyira rémisztően. Ha a Lamborghini összerakhat egy olyan járgányt, mint az Urus, akkor a Nissan miért is ne tehetné meg ugyanezt?

A Nissan receptjéhez hasonló a Ford megoldása is. A GT és a Raptor szerelemgyermeke ráadásul a válogatás legvadabbja és legsportosabbja. Lényegében ugyan abban a mezőnyben indul, mint a Local Motors Rally Fighterje, csak sokkal kecsesebb és modernebb a megjelenése. Sorozatgyártásba vele! Most!

A Lamborghini világától nem áll távol a traktorozás, hiszen Ferruccio Lamborghini jóval előbb alapította meg a mezőgazdasági gépeket gyártó vállalkozását, mint a sportkocsi manufaktúrát. Ennek fényében kicsit sem lepődjünk meg, hogy az Aventador felhagyott az aszfalton száguldozással és a termőföldeken kezdett új életet. Nem a szépsége miatt szeretnénk, viszont valljuk be, a többi gazda előtt villogni tökéletes lenne egy ilyen fura elegy.

A végére hagytam a személyes kedvencemet. A szép szörnyeteg és az autós világ legcsúnyábbnak tartott kényelmi eszköze feküdt össze, azaz a Ferrari LaFerrari és a Fiat Multipla közös gyermeke következik. A szülők génjei miatt egyszerre szép és csúnya, gyors és kényelmes. Kimondottan bájos, ahogy a LaFerrari csábos tekintete mellett ott figyel a Multipla világra csodálkozó énje is. LaFiat, avagy mégsem olyan emészthetetlen az a Multipla!