Az Opel úgy látszik, hogy egyelőre nem igazán akar engedni a dízeleket ért támadásoknak és lejárató hadjáratnak. Ennek legfőbb bizonyítéka, hogy a francia fennhatóság alatt működő német gyártó pontosan gázolajos fronton erősítette tovább az Insignia motorpalettáját.

A most bevezetésre kerülő 2 literes BiTurbo aggregát nem csak azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy 210 lóerőt és 480 Nm nyomatékot képes a négy kerékre juttatni (igen, csak összkerekesként rendelhető), hanem azzal is, hogy ez a gyártó első olyan dízel egysége, amely képes teljesíteni a legszigorúbb Euro 6.2-es környezetvédelmi normákat.

Ezzel a megoldással az Opel zászlóshajója 7.9 másodperc alatt képes lefutni a 100-as sprintet, a végsebessége pedig 233 óránkénti kilométerben van meghatározva. Természetesen ez a motor több üzemanyagot követel magának, mint a már megszokott 170 lovas 2 literes változat, egészen pontosan 6.9 literes átlagot ígérnek hozzá a gyáriak.