Nem hogy alább hagyna, inkább egyre nagyobb lendülettel dübörög az SUV mánia az autós világban. A Skoda is érzi ezt, így nem csoda, hogy mindent ki szeretnének hozni a szegmensből. A Kodiaq kistestvére, a Karoq ráadásul a legnépszerűbbnek mondható kompakt kategóriába érkezett meg, így nem csoda, hogy a motorpalettát sem aprózták el a gyáriak.

A belépő szintet természetesen a konszern 1 literes turbós benzinese fogja jelenteni 115 lóerős teljesítménnyel, de rendelhető lesz az 1,5 literes változat is 150 lóerős kivitelben. Nagy hiba lett volna a Skoda részéről, ha a számításból kihagyja a dízel egységeket, de szerencsére nem így történt. Sőt, mindjárt három választási lehetőséget kínálnak az 1,6 és a 2 literes TDI-nek köszönhetően. Az előbbi 115, az utóbbi pedig 150 és 190 lóerős változatban lesz elérhető.

A gyáriak elmondták, hogy itt még nem ér véget a sztori, később még egy hibrid és egy RS változattal is tovább hergelik a palettát. Pontos információkat még nem közöltek erről, ám valószínűleg a Seat Ateca Cupra 2 literes TFSI motorját használják majd fel nagyjából 300 lóerő körüli teljesítményre hangolva.