Az idei autószalonra a Mercedes számos újdonsággal érkezett. Először is az E-osztály paletta bővült ki jelentősen, hiszen a kabrió változat mellett bemutatkozott a legerősebb kombi is.

A nyitható tetős E-osztály motorválasztéka lényegében megegyezik a kupé változatéval, viszont új belső színösszeállításokat hoztak össze hozzá a gyáriak. Az elegáns vászontető 20 másodperc alatt nyitódik, illetve záródik, a mozgató elektronikából és a plusz merevítésekből adódó plusz súly pedig pontosan 150 kilogramm. A kabrió további érdekessége, hogy a kupéval ellentétben ez nem rendelhető manuális váltóval, csakis az automata szerkezettel kérhető a paletta minden tagja.

A csúcsot jelentő Mercedes-AMG E63 szedán mellé megérkezett a kombi is. A családi autónak álcázott ragadozó motorterében a már korábban bemutatott 4 literes ikerturbós V8-as duruzsol. Ez a motor az alap E63 esetében 563, míg az E63S orrában már 604 lóerős.

A Mercedes-AMG egy tanulmányautót is elhozott. A négyajtós AMG GT Concept a bizonyíték arra, hogy az AMG részleg tényleg dolgozik egy saját fejlesztésű négyajtós sportkocsin. A gyáriak egy 800 lóerős hibrid hajtásláncot álmodtak bele, ami jóval több, mint a konkurenciának kiszemelt Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid 671 lóereje. Ha megvalósul a négyajtós AMG (erre minden esély megvan), akkor bizony alaposan beleszólhat a piac jelenlegi kiosztásába, ezzel egy újabb lóerő háborút elindítva.