A Kia a Detroiti Autószalon után Genfbe is elhozta az új nagyágyúját, a sportos németeket reggeliző Stingert. Persze nem csak alibiből tették ezt, hanem az európai piacra felkészített változattal jöttek házalni. A Stinger ugyanis nálunk nem csak a már megismert 255 lóerős 2 literes és a 370 lóerős 3,3 literes turbós aggregáttal lesz kapható, hanem egy dízel egység is csatlakozik a palettához. Persze a gázolajos Stinger sem lesz gyenge, a 2,2 literes blokk 440Nm-es nyomatékot tud felmutatni 200 lóerős teljesítmény mellett. A gyáriak megerősítették azt is, hogy a hátsókerekes megoldás mellett összkerekesként is kapható lesz a stílusos ragadozó.

A Kia másik újdonsága apró ugyan, de annál jelentősebb tényező. Az új Picanto agresszívabb megjelenést kapott, ráadásul az egyediség parányi megtestesítőjének is tekinthető. A választható színek és dizájnok tárháza gyakorlatilag kimeríthetetlen, a GT-Line bevezetésével pedig azokra a vásárlókra is gondoltak, akik szeretik magukra vonni a környezetük figyelmét. Kirívóan meredező kipufogó, alul teljesen átszabott lökhárító és látványos felni garnitúra igyekszik kifejezni, hogy egy extrásabb kivitellel van dolgunk.

Azért persze nem kell sokat várni a GT-Line-tól sem, a Picanto mindenképpen egy átgondolt konstrukció, azaz nem fogja alólunk kirúgni az utat egy nagyobb gázadásra. A paletta legerősebbjének a 100 lóerős 1 literes T-GDI turbós benzines számít.