A Hyundai nagy leleplezést tartott a Genfi Autószalonon. Nem titkoltan sokat várnak az i30 kombi változatától, hiszen Európában fejlesztették kimondottan a helyi igényeket figyelembe véve.

Ennek fényében az anyagok minőségére legalább annyira figyeltek megalkotáskor, mint a vezetési élményre és a használhatóságra. A dizájn kialakításakor is az emészthetőség és az egyediség nyerő kombinációjára törekedtek, ami csak jól sülhet el.

Az i30 Wagon alapból 602 literes csomagtérrel érkezik, a hátsó üléssort eltüntetve pedig már 1650 literrel gazdálkodhat az ember, ami több, mint amit az Opel Astra kombi vagy a Volkswagen Golf tud felmutatni. A biztonság legalább annyira fontos a Hyundai számára, mint a praktikum, így szériában adják az autóhoz az éberségfigyelő és az automatikus vészfékező rendszert.

A motorpaletta háromféle benzines (110 és 140 lóerő közötti teljesítménnyel) egységből, illetve az 1,6 literes dízel aggregát 110 és 136 lóerős változatából épül fel.