Ugyan még csak éppen belekezdett a világot meghódító útjába a VR technológia (Virtuális valóság), egyre több iparág fedezi fel a benne rejlő lehetőséget. Míg az orvosok műtenének vele, az Audi az autók eladását szeretné meggyorsítani ezzel a módszerrel.

A német gyártó szakemberei szerint ugyanis teljesen más egy VR szemüveg segítségével kikonfigurálni a számunkra megfelelő modellt, mint egy internetes felületen megtenni ugyan ezt. Sokkal személyesebb és életszerűbb élmény körbejárni egy virtuális autót, mint képeken nézegetni egy előre beállított járművet.

Az Audi ezért már most megkezdte néhány németországi szalon felszerelését VR szemüveggel. Amennyiben pozitív lesz a próbálkozás fogadtatása (már miért ne lenne az, főleg, hogy akár a holdon is szemügyre vehetjük az autónkat), akkor pár éven belül más országokban is megjelenhet a VR autóvásárlás élménye.