Amerikában a napokban vehetik át a fanatikusok az új Mad Max játék első példányait. Az ember azt hinné, hogy egy ekkora címet nem is kell reklámozni, hiszen mindenki tud róla. Azért nem árt néha egy kis hírverés.

Már csak azért sem, mert egy Mad Max termékkel összekötött akció mindkét félnek kimondottan előnyös lehet. Megismerteti az emberekkel a játékot, és azt a szolgáltatást is, mely a marketingfogást kitalálta. Esetünkben ez az Uber.

A több országban is (főleg a taxisok között) óriási ellenszenvet kiváltott cég ugyanis úgy döntött, hogy a játék megjelenése előtt hat darab filmes verdát állít szolgálatba Seattle utcáin. Az eset különlegessége, hogy nem csak, hogy hasonlítanak a filmben használt gépekre, hanem ezeket a cuccokat tényleg a Warner Bros bocsájtotta a fuvarozó cég rendelkezésére.

Mennyit kért az Uber azért, hogy valakit eredeti Mad Max verdával vigyenek el melózni? Semennyit. Már a telefonos applikációban mindenki tudtára adták: "A dollárjaid teljesen hasztalanok a senki földjén (Wasteland), fizetséget nem fogadunk el".