Egy Audi RS6 kombi alapból 500 lóerő felett teljesít. Ez bőven elég arra, hogy a sportos vezetést előnyben részesítő apukák kiélhessék magukat, amikor az asszony nem ül mellettük. Na de mi van akkor, ha van egy tehetős sportoló, aki minden eddiginél durvábbra vágyik? Akkor születik meg az Audi RS6 DTM, mely egyedi megrendelésre készült 1000 lóerő körüli teljesítménnyel.

Jon Olsson egy roppant sikeres svéd síelő, ráadásul ebből eredendően nem küzd anyagi problémákkal. Nemrégiben viszont azzal kellett szembesülnie, hogy az Audi és a DTM rajongását nem képes kielégíteni egyik autója sem, ezért felkereste a Koenigsegg-nél már nagy nevet szerzett Leif Tufvesson-t, hogy találjon ki valamit. A közös agyalásból meg is született minden idők legdurvább Audi RS6-osa, mely formavilágában a DTM versenyautókra hajaz, műszaki megoldásaiban viszont jelentősen túlmutat azokon. A német csoda motorját alaposan újragondolták, ráadásul két darab 18 karátos arannyal bevont turbót is szereltek rá, így már 950 lóerő leadására képes. Ez csak a kezdet, hiszen versenyautó üzemanyagot tankolva már 1000 lóerő fölé ugrik a kombi teljesítménye.

És miért éppen kombi kivitelben alkották meg Jon autóját? Erre a sportoló legenda tömören és érthetően válaszolt: egy olyan autó kellett neki, amiben a sícuccai mellett más személyes holmijai is elférnek. Ez az elképzelése maradéktalanul teljesült, külön érdemes kiemelni a kocsi tetejére szerelt áramvonalas tárolódobozt. "Na jó, ez így már használhatatlan!" gondolhatnánk laikusként, de a tulaj már most leszögezte, hogy az idei Gumball 3000 futamon elindul a kocsival, és gond nélkül teljesíti a távot. Hajrá!