Kell valami igazán újat mutatni a vásárlóknak, és mi más nyűgözhetné le őket jobban, mint hogy a megrendelt autójukban ülhetnek, mielőtt az létezne? A legújabb számítógépes játékok technológiáját vinné be a szalonokba az Audi, a virtuális valóság szemüvegekkel egészen új szintre léphetne az autóvásárlás.

A leendő Audi tulajdonos megérkezik a szalonba, leültetik az eladó íróasztalához, és unalmas papírok, vagy monitor helyett egy csúcstechnológiás szemüveget és egy Bang & Olufsen fülhallgatót kap. Előbbin láthatja leendő autója belterét, még nézelődhet is benne, hiszen a szemüveg képe ugyanabba az irányba fordul, mintha csak a kocsiban ülnénk. Utóbbin a kocsi különböző zajaival, ajtócsukódásával, a gombok klattyogásával valamint a hifi rendszerrel is ismerkedhet. Óriási szórakozást nyújthat ez a vásárlónak, ráadásul a valósághoz lehető legközelebbi élményt az új autójával. Az Audi nem is várna túl sokáig az új rendszerrel, még idén szeretné a kereskedésekben bevezetni a virtuális valóságot.