A Prologue lehetne az Audi nagy kupéja, valamivel rövidebb, mint egy A8-as, így a Mercedes-Benz S-osztály csinos kupéjával szállhatna harcba. Ami a külső dizájnt illeti, a legtöbb részlet az ésszerűség határain belül maradt, bár a jellegzetes első hűtőrács lassan az új Audik egész orrát bekebelezi. A klasszikus kupéforma visszafogott, de hatásos, hátul igazi nyalánkságokat találunk.

A legömbölyített élek már egy ideje hiányoznak az Audi repertoárjából, úgy tűnik, rájöttek, hogy piszkosul jól tud kinézni. A szűkre húzott hátsó lámpák tetézik még a dolgot, de egyértelműen a hátsó szélvédő a legérdekesebb részlet. Igaz, hogy Citroen nyúlásnak tűnik, de megbocsájtjuk nekik, a C6-os lassan úgyis kikopik a franciák palettájáról, és az Audinak egyértelműen jól áll.

A Prologue technikai tudása is elég komoly, az ajtók például kilincs híján motorosan nyílnak, csupán meg kell érintenünk. Belül számtalan érintőképernyő várja az utasokat és a sofőrt, akit a kocsi felismer telefonjáról, és minden kényelmi extrát beállít úgy, ahogyan ő szereti. A hátul ülőknek sem kell összehúzniuk magukat, van elég hely, ráadásul a hátsó fejtámla csak akkor ugrik fel, ha valaki ül ott.

A motortérben egy 4,0 literes V8-as TFSI dolgozik ki magából 605 lóerőt, amelyet mind a négy kerékhez közvetít az Audi intelligens összkerékhajtása. Bármikor szívesen látnánk egy ilyen kocsit az utakon, bízunk benne, hogy meg is valósul hamarosan.