Lassan minden autóba turbós motort szerelnek, a szívómotorok ideje lejárt. Van viszont egy nagy gond a feltöltéssel: nincs töltőnyomás egészen addig, amíg a motorból kiáramló kipufogógáz fel nem pörgeti a csigát, ez az úgynevezett turbólyuk. Pedig a gázpedál lenyomásától kezdve kéne érkeznie töltőnyomásnak, tehát fel kell pörgetni a turbót még a motor előtt. Az Audinak már van megoldása.

Alapnak egy RS 5-öt vettek elő, a V8-as benzines helyére a 3,0 literes, duplaturbós dízelüket szerelték. A kisebb turbót villanymotorral látták el, amely 3000-es percenkénti fordulatszámig pörgeti föl, onnantól a kipufogógáz veszi át, így 385 lóerőt és 750 Nm csúcsnyomatékot képes leadni. Az ötlet már régóta létezik, az Audinál viszont már működik ez az ígéretes prototípus.