• Az Alfa Romeo tudja, hogy addig kell ütni a vasat, amíg meleg. Most az övék az SUV Nordschleife körrekord, így jönnek is Zöld Pokol nevével fémjelzett limitált modellek.
  • A Bentley egyik nagy durranása a Genfi Autószalonra a Bentayga hibrid kivitele. Egy nappal a hivatalos bemutató előtt viszont már sok részlet kiderült róla.
  • A Honda legújabb terve, hogy kiiktatja az elektromos autózás legnagyobb hátrányát, a hosszú töltési időt. 2022-ben már egy kávézás alatt tölthetjük fel a villanyos modelleket.
  • Néha fura dolgokba botlik az ember egyes hirdetési oldalakon. Itt van például ez a Corvette C3, ami felkészült a legrosszabb eshetőségekre is. Na jó, részben Corvette elemeket tartalmaz...
  • Az új Ford GT vásárlásakor minden új tulajdonossal aláirattak egy szerződést, aminek értelmében két évig nem lehet eladni a sportkocsit. Az amerikai pankrátort nem érdekelte, túladott rajta.
  • Elon Musk úgy döntött, hogy nincs értelme tovább hátsókerekesként árulni az elektromos modelleket, így mostantól csak a dupla motoros összkerekes Model S-ek és Model X-ek rendelhetőek.
  • Egy amerikai telekommunikációs cég már gőzerővel dolgozik azon, hogy az autókban is megjelenjenek a reklámok. Szerintük mindenki csak nyerni fog ezzel a megoldással.
  • Az Év Autója választás történetében először ért be első helyre a Volvo. Az XC40-nek olyan neveket kellett legyűrnie, mint például az 5-ös BMW és a Audi A8.
  • Már megszokhattuk, hogy amihez a Hennessey hozzányúl, abból igazi vadállat lesz pillanatok alatt. Így járt az alapból nem igazán kispályás Corvette ZR1 is.
  • A Mercedesekre specializálódott Brabus nem fogta vissza magát az idei Genfi Autószalonon. Feketén hoztak pár száz lóerőt.
  • <p>
	Daniel Ricciardo volt a leggyorsabb a barcelonai tesztelés első napján a Red Bull-lal.</p>
  • A katonai Humvee-ket gyártó AM General még csak most döbbent rá, hogy elég sok számítógépes játékban és filmben megjelenik a termékük. Perre mennek.
  • A Genfi Autószalonon rántották le a leplet az új Peugeot 508 modellről. Az új generáció minden téren többet nyújt, mint az elődei.
  • A most már külön márkanévként működő Cupra Genfben mutatta be az Ateca erősen felhergelt változatát. Azt most már nem mondhatod, hogy nem lehet vele előzni!
  • A japánok megelégelték, hogy sokat kell utazniuk, ha a Zöld Pokolban akarnak tesztelni. Megszületett a megoldás: megépítik a Nordschleife pár részletét Japánban.
  • Sergio Marchionne, az FCA vezérigazgatója biztos benne, hogy ha lesz elektromos Ferrari, annak lesz olyan jó hangzása, mint a jelenlegi modelleknek. Mondjuk azt még nem tudja, hogyan valósítják meg...
  • A Mercedes paletta modernizálásának a következő lépése a CLS modell újragondolása. És tényleg minden megváltozott, csupán a kupés tetővonal utal az elődökre.
  • Nincs több találgatás, végre elárult mindent az I-Pace elektromos modelljéről a Jaguar. Élhető hatótávval és brutális erővel csábít a csendes vadmacska.
  • Az Audi vezető dizájnere mondta el, hogy nem mondtak még le az A9 kupéról, viszont most még nem fontolgatják a piacra dobását. Türelmesen kivárnak.
  • Elgondolkodtál már azon, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit változtak az egyes modellek? És azon, hogy miként néznének ki a régi gépek a mai arculattal? Hát így!
  • A Volvo átadta az első önjáró autóit Svédországban. Persze, nem vásárlóknak, hanem a Drive Me program szerencsés tesztelőinek.
  • Világszintű visszahívást hirdetett meg a Bugatti a Chiron szupersportkocsi kapcsán. A gyártó fedezte fel, hogy az ülés hegesztése elengedhet, ez pedig természetesen balesetveszélyes.
  • Minden eddiginél nagyobb, mintegy 100 darabos megrendelést adott le a PepsiCo a Tesla elektromos kamionjára. Így már 1200 darabot adtak el belőle az amerikaiak pár héten belül.
  • Az ötajtós változat után a kombi kivitelben is bemutatkozott a Kia Ceed a Genfi Autószalonon. Ebbe aztán pakolhatsz!
  • A Kia hivatalosan is bejelentette a Ceed legújabb verzióját. Nem elírás, felejtsd el az aposztróf jelet az elnevezésben, már nem használja a gyártó sem tovább.
  • A Mini egy szinttel feljebb emelte az autók variálhatóságát. Most már saját magad tervezheted meg a díszítő elemeket, akár a meglévő járgányodra is.
  • Vajon milyen lenne, ha például a Ferrari és a McLaren kisautó gyártásra adná a fejét? Érdekes elképzelések, avagy kisautók nagy pénztárcához.
  • Ma már egy igazi autógyártó sem engedheti meg, hogy ne álljon össze a Legóval legalább egy promóció erejéig. Most a Renault az F1-es részleget szedte darabokra, majd rakta össze.
  • A Hyundai Genfben rántotta le a leplet a Kona kompakt SUV modell elektromos változatáról. Nem aprózták el, mindjárt két teljesítmény- és hatótáv szinttel kínálják.
  • Immár három éve annak, hogy felszereltségi szintként ugyan, de visszatért a Maybach név a Mercedes kínálatába. Ez annyit tesz, hogy ideje volt már a kötelező frissítésnek.
  • Az új Audi A6 lényegében egy kicsinyített A8-as. Ugyan az a forma és a tudás is. A motorpaletta viszont eléggé visszafogott még, de legalább valamennyire hibrid.
  • Kolumbiában nem mindennapi balesetről számolt be egy helyi online magazin. Szerencsére senki sem sérült meg komolyan, az anyagi kár viszont több, mint jelentős.