• Az idei autószalon a Jaguar egy elektromos koncepcióval, míg a Range Rover egy teljesen új modellel rukkolt elő. Mind a kettőnek fontos feladata van.
  • A Dacia a Genfi Autószalonon mutatja be az emelt hasmagasságú Logan kombit. Ezzel már négytagűra bővül a Stepway család.
  • A PSA néhány tavaly gyártott modelljét hívja vissza egy alapos szervizelésre. Még az Év Autója, a Peugeot 3008 is elindulhat magától, vagy akár ki is gyulladhat.
  • A Toyota a Land Cruiserből épített egy igazi rekorder gépet. Az óriási szörnyeteg 2000 lóerőt birtokol és lazán felgyorsul 370 km/óra sebességre.
  • A Koenigsegg vezérigazgatója megerősítette, hogy jelenleg mintegy 4-5 éves várólistával rendelkeznek. Hiába vagy multimilliárdos, gyakorlatilag annyit kell várnod a kocsidra, mint anno a nagyfaternak a Trabantra.
  • Bátor lépésre szánta el magát a Geely fennhatósága alatt álló Lynk & Co. Egyes modelljeikre örök garanciát vállalnak, azaz sose lesz gondja a vásárlónak az autóval. Elvileg.
  • A Tesla tavaly a Model X belépő szintű változatát vette ki a kínálatból, most pedig a Model S esetében lépik meg ugyanezt. A kereslet hiányára hivatkoznak.
  • Még csak a napokban kezdődött az első Bugatti Chiron példányok kiszállítása, egy német kereskedő máris árul egyet jelentős haszonnal.
  • A Renault lerántotta a leplet az Espace családi járgány ráncfelvarrásáról. Igazság szerint a ráncokon nem is dolgoztak, inkább kigyúrták a francia nagymenőt.
  • Csinosodott és okosabb is lett a Skoda Octavia kistestvére, a Rapid. Most már az egyliteres turbós motorral is kérhető.
  • A Seat első SUV modellje végre megkapta a már régóta ígérgetett FR csomagot. Nem csak a külső lett agresszívabb, hanem egy új 2 literes turbós benzines egység is bekerült a kínálatba.
  • Az Audi kénytelen volt szüneteltetni az A4 és az A5 modellek gyártását, mert az egyik alkatrész beszállító üzeme porig égett.
  • A Maserati rövid idő alatt már negyedszer kényszerül arra, hogy javítást végezzen az első SUV modelljén, a Levantén. Most a váltó dobálja üresbe magát dugóban araszoláskor.
  • A Kia Genfben mutatta meg, hogy igenis megfér egymás mellett a nagy erő és a stílusos egyediség. Az előbbit az Európára is felkészített Stinger, az utóbbi az új Picanto képviselte.
  • A BMW és a Mercedes képviselői is azon az állásponton vannak, hogy most már túlzsúfolt a modellpaletta. Pár karosszéria változatnak mennie kell, a kupé kínálat ritkításával kezdenék a műveletet.
  • Amikor azt hiszed, hogy már láttad a világ legrondább autó átalakítását, mindig rád cáfol az élet. Ez a Pontiac Trans Am kívülről sem az igazi, a belseje pedig egyszerűen förtelmes. Viszont eladó!
  • A BMW Genfben folytatta az új 5-ös széria leleplezését. Az új generáció kombi kivitele is csatlakozott a kínálatba.
  • Először a Mercedes A-osztály kapja meg a németek új elsőkerekes platformját, de a jövőben számos más modell is erre építkezik majd. Nagyobb hangsúlyt kapnak a francia motorok is.
  • A Genfi Autószalonon mutatja be a Volvo az XC60 új generációját. Most egy új biztonsági rendszerről rántották le a leplet előzetesen.
  • Végére ért az idei Év Autója választás, a végső befutó pedig az újragondolt Peugeot 3008 lett. Ezzel megvan a cím történetének első SUV kategóriás győztese.
  • A Land Rover formatervezésért felelős igazgatója szerint tűrhetetlen, hogy egyes tuning cégek a gyár munkájából tesznek szert nagy haszonra. Gyári tuning megoldásokkal szorítanák ki őket a piacról.
  • Sergio Marchionne előző héten még azt nyilatkozta, hogy neki nem áll érdekében, hogy a Volkswagennel megállapodjon, most már viszont teljesen más véleményen van.
  • A Skoda Genfben mutatta be a legújabb családtagnak számító Kodiaq terepes változatát. Továbbá nem elhanyagolható, hogy minden idők legerősebb Octaviája is itt debütált.
  • A Lada legrégebbi még ma is kapható modellje a Niva (most már 4x4). Egészen pontosan negyven éve jelent meg a piacon, így a kerek évfordulóra ünnepi kiadás dukál.
  • A Peugeot gyakorlatilag az idei Genfi Autószalon sztárja. Nem elég, hogy felvásárolták az Opelt, megnyerték az Év Autója díjat, de még egy olyan koncepciót is elhoztak, amely figyel a sofőrre.
  • A Mitsubishi a Genfi Autószalon előtt mutatta meg képeken az új Eclipse Cross modellt. Az ASX-nél nagyobb, de az Outlander-nél kisebb SUV idén ősszel érkezik a kereskedésekbe.
  • Pár hónapja kezdték el kiszállítani az első Acura/Honda NSX-eket, ám máris van eladó példány a neten belőle. Gyakorlatilag új, viszont elég csúnyán össze van törve.
  • A Porsche vezérigazgatója, Oliver Blume árulta el, hogy a tisztán elektromos Mission E sportkocsi nem egy fix modell lesz, hanem variálható lesz a teljesítmény és a hatótáv is.
  • A Jaguar-Land Rover márkacsoport kimondottan jó üzleti évet zárt. Az elmúlt 12 hónapban több mint 600 ezer autót adtak el, amire eddig nem igen volt példa.
  • A Porsche a Genfi Autószalonon mutatja meg a Porsche Panamera megnövelt csomagtérrel rendelkező változatát. Shooting Brake stílusban készül, a motorpaletta viszont marad.
  • A Mercedes idén nem csak az alap flottát, hanem az AMG palettát is bővítette. Bemutatkozott az E-osztály kabrió és az E63 kombi, illetve tanulmányként láthattuk a négyajtós AMG GT-t.
  • A BMW hivatalosan is bejelentette, hogy zöld utat kapott a legendás 8-as széria felélesztése. Lesz belőle kabrió és M-es változat is.