• <p>
	Pénteken a McLaren is leleplezte 2018-as autóját, amelyben a Hondával való szakítás után már Renault-motor dolgozik. </p>
  • Egy amerikai telekommunikációs cég már gőzerővel dolgozik azon, hogy az autókban is megjelenjenek a reklámok. Szerintük mindenki csak nyerni fog ezzel a megoldással.
  • Nincs több találgatás, végre elárult mindent az I-Pace elektromos modelljéről a Jaguar. Élhető hatótávval és brutális erővel csábít a csendes vadmacska.
  • Már javában tart a Detroiti Autószalon, a BMW standjára látogatók viszont hiába keresik az X7-es tanulmányt, az bizony nincs ott. Azért, mert összetört szállítás közben.
  • Ugyan a Citroen C1 nagyon távol áll a kultikus autóktól, ám most eladósorba került egy igazán egyedi példány. Ilyen tényleg csak neked lesz, ha megveszed, már csak az a kérdés, hogy akarod-e.
  • Azt mondják, hogy Amerika a lehetőségek földje, ott gyakorlatilag az lehetsz, ami akarsz. Valószínűleg ezen gondolatmenetet követte az a Mazda Miata is, amiből klasszikus Mustang lett.
  • Mintegy 18 ezer Új-Zélandra szánt eladásra váró autó várakozik Japánban. Miért? Mert poloska invázió miatt nem mehetnek tovább a hajók. Egy ekkora tétel már a kereskedőkre is erősen kihat.
  • Még 2010-ben mutatkozott be a legendás Lancia Stratos nem hivatalos modern reinkarnációja. Akkor leállították a projektet, most viszont úgy tűnik, mégis lesz belőle valami.
  • A Mercedes egészen idáig nem sokat változtatott az immár majdnem negyven éve sikersztorinak számító G-osztályon. Most itt az új generáció, ám a legtöbb dolog maradt a régi.
  • Bár eddig sem volt semmi baj a Toyota kisautójának a megjelenésével, a Genfi Autószalonon bemutatott ráncfelvarrásnak köszönhetően még trendibb, még csajosabb lett.
  • Az ötajtós változat után a kombi kivitelben is bemutatkozott a Kia Ceed a Genfi Autószalonon. Ebbe aztán pakolhatsz!
  • A Kia hivatalosan is bejelentette a Ceed legújabb verzióját. Nem elírás, felejtsd el az aposztróf jelet az elnevezésben, már nem használja a gyártó sem tovább.
  • Elgondolkoztál már azon, hogy vajon kedvenc autód hogy nézne ki, ha először motorkerékpárnak álmodták volna meg? Itt van pár ilyen elképzelés.
  • Elgondolkodtál már azon, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit változtak az egyes modellek? És azon, hogy miként néznének ki a régi gépek a mai arculattal? Hát így!
  • A Hyundai Genfben rántotta le a leplet a Kona kompakt SUV modell elektromos változatáról. Nem aprózták el, mindjárt két teljesítmény- és hatótáv szinttel kínálják.
  • A Genfi Autószalonon rántották le a leplet az új Peugeot 508 modellről. Az új generáció minden téren többet nyújt, mint az elődei.
  • Világszintű visszahívást hirdetett meg a Bugatti a Chiron szupersportkocsi kapcsán. A gyártó fedezte fel, hogy az ülés hegesztése elengedhet, ez pedig természetesen balesetveszélyes.
  • Vajon milyen lenne, ha például a Ferrari és a McLaren kisautó gyártásra adná a fejét? Érdekes elképzelések, avagy kisautók nagy pénztárcához.
  • A Mercedes paletta modernizálásának a következő lépése a CLS modell újragondolása. És tényleg minden megváltozott, csupán a kupés tetővonal utal az elődökre.
  • Ma már egy igazi autógyártó sem engedheti meg, hogy ne álljon össze a Legóval legalább egy promóció erejéig. Most a Renault az F1-es részleget szedte darabokra, majd rakta össze.
  • A Lamborghini koncepció szinten mutatta be a következő szupersportkocsiját. Nem csak a megjelenése rendhagyó, hanem a tudása is.
  • Amerikában egy ügyes húzással, na meg a felelőtlen inas közbenjárásával kötött el egy Ferrarit egy férfi. Csak csajozni akart vele, ám természetesen lebukott.
  • Hatalmas Ford botrány van kibontakozóban, miután kiderült, hogy gyári hibás a Focus RS-ek motorja. Idő kérdése, mikor adja meg a hengerfejtömítés magát.
  • A Genfi Autószalonon természetesen nem csak a hivatalos márkák, hanem a tuningolásra szakosodott cégek is képviseltették magukat. Ilyen például az Alpine, aki a BMW X3 átiratát mutatta be.
  • A Toyota a Genfi Autószalonon mutatta be az Auris következő generációját. Nem kérhetsz dízelt hozzá, hibrid hajtásláncból viszont mindjárt kettő is van a listán.
  • Az Év Autója választás történetében először ért be első helyre a Volvo. Az XC40-nek olyan neveket kellett legyűrnie, mint például az 5-ös BMW és a Audi A8.
  • A katonai Humvee-ket gyártó AM General még csak most döbbent rá, hogy elég sok számítógépes játékban és filmben megjelenik a termékük. Perre mennek.
  • A Hennessey az 1200 lóerős Corvette után az SUV mániásoknak is készült egy kis meglepetéssel. Itt a hat kerékkel és 600 lóerővel szerelt Raptor.
  • A most már külön márkanévként működő Cupra Genfben mutatta be az Ateca erősen felhergelt változatát. Azt most már nem mondhatod, hogy nem lehet vele előzni!
  • Az új Ford GT vásárlásakor minden új tulajdonossal aláirattak egy szerződést, aminek értelmében két évig nem lehet eladni a sportkocsit. Az amerikai pankrátort nem érdekelte, túladott rajta.
  • A Mazda standján a Genfben leginkább a Kai koncepcióra voltak kíváncsiak a nézelődők. Nem csoda, hiszen egy minden eddiginél izgalmasabb 3-as generációt vetít előre a Kai Concept.
  • Az autógyártóktól sokszor nem áll távol a divat és más használati tárgyak piacra dobása sem. Most a Rolls-Royce mutatott be egy széket, természetesen horror áron.