• A Honda a Genfi Autószalonon mutatja be azt az elektromos tanulmányt, mely az év végén érkező villanyos kisautójuk előfutára. Most a belső térrel ismerkedhetünk meg.
  • A Jaguar-Land Rover egyik új fejlesztése már a szellőzőkben elpusztítaná az utastér felé tartó bacilusokat. Az egészségügyben jól ismert technológiát használnának fel ennek érdekében.
  • Bár a mostani Fiat 500 generáció is kérhető elektromos hajtáslánccal, a következő csak ebben a formában lesz rendelhető. Új alapokra helyezi a kisautó jövőjét a gyártó.
  • A Renault elkezdte apránként kiszivárogtatni az új Clio részleteit. Első körben a belsejét nézhetjük meg.
  • <p>
	A Toro Rosso nem vitte túlzásba a felhajtást 2019-es autója, az STR14 bemutatója körül. </p>
  • Gyári vázlatokon már megtekinthető a Kia következő modellje, mely egy kisméretű SUV lesz. A neve sem titok többé.
  • <p>
	Sebastian Vettellel kapcsolatban idén komoly beszédtéma volt, hogy bajszott növesztett.</p>
  • A Volkswagen legkisebb SUV modellje eddig csakis benzinesként, kizárólag az 1 literes turbós motorral volt kapható. Most egy kedvező fogyasztású dízel is bekerül a kínálatba.
  • A Ford bejelentette, hogy világszerte csökkenti az alkalmazottak számát. A gyári munkásoknak nincs mitől félnie, az irodai részleget nyirbálják meg rendesen.
  • <p>
	A várakozásoknak megfelelően nem hozott túl eseménydús futamokat a WTCR zandvoorti hétvégéje, ismét kiderült, hogy a pályán szinte lehetetlen előzni.</p>
  • A Bugatti és a Bentley egyetért abban, hogy alaposan megváltoztak a tehetősek vásárlói szokásai. Az olcsóbb szegmens is vígan megvan a kisszériás modellekkel.
  • Az Aston Martin igencsak rágerjedt a V betűs elnevezésekre. Gyorsan le is védettek három igen furcsa hangzású változatot.
  • Valamit nagyon elszámoltak a Teslánál a közelmúltban. Nem elég, hogy 3000 embert el kellett küldeniük, még folyamatosan nyomják lefelé a Model 3 árát is.
  • Az Aston Martin bemutatta a DBS Superleggera Volante szériát, mely nemes egyszerűséggel az eddigi leggyorsabb nyitható tetős Aston.
  • A PSA eredetű hibrid hajtásláncot kapta meg az Opel Grandland X. Ezzel most már nem csak konnektoros hibrid, hanem összkerekes változat is van a palettán.
  • Az új GR Supra jövője kapcsán tisztázott pár igen fontos részletet Tada Tecuja, a Toyota főmérnöke.
  • Nem sorozatgyártású modellként, hanem először koncepcióként mutatkozik be a Peugeot 508 400 lóerős verziója. Két elektromotorral oldották meg az összkerék meghajtást.
  • <p>
	A szerdán bemutatózó csapatok közül elsőként a Mercedes rántotta le a leplet 2019-es autójáról, a W10-esről.</p>
  • Bemutatkozott az Aurus modellcsalád legújabb tagja, a nyitható tetős változat. Nem aprózták el az eseményt, egy katonai parádé keretein belül láthatta először a nagyközönség.
  • Nem ez az első eset, hogy Mazdából lesz Toyota a tengerentúlon, viszont szó sincs pofátlan másolásról. A két gyártó egyezménye miatt maszkolták át a Mazda 2-est Toyota Yarisra.
  • <p>
	Csütörtökön a McLaren volt a soros, a wokingiak is leleplezték a 2019-es szezonra épített autójukat, az MCL34-est.</p>
  • <p>
	Szerdán bemutatták az immár Honda-motoros új Red Bullt, az RB15-öst.</p>
  • A Ford után a Porsche is fel szeretne lépni a nyerészkedők ellen, ezért a jövőben a limitált modellek nem kerülnek azonnal a vásárló birtokában.
  • Nyolc év után ismét egy tisztán elektromos járgány nyerte az Év Autója választást. Ennyire szoros még sosem volt a döntő.
  • <div>
	Két kiesésnek köszönhetően Michelisz Norbert két helyet előrelépve a 12. helyen zárta a második futamot Marokkóban. A harmadikon nyolcadik lett.</div>
  • Annyira belendült díjak nyerése terén a Jaguar elektromos SUV-ja, hogy a konkurenciának esélyt sem hagyva minden létező díjat megnyer. Most újabb három elismerést zsebelt be vele a gyártó.
  • Elon Musk jelentette be, hogy a Tesla Semi átadások minimum egy évet csúsznak, azaz a megrendelők 2020 vége előtt nem jutnak hozzá az elektromos kamionokhoz. Az ok: nincs elég akkumulátor az ellátásukhoz.
  • A Volkswagen olcsó márkája lesz a Jetta a jövőben. Egyelőre csak Kínában próbálják meg ezzel berántani a fiatal vásárlókat.
  • A Seat a Genfi Autószalon előtt még leleplezte a legújabb koncepcióját, ami lényegében a Renault Twizy használhatóbb újragondolása.
  • Bár alapvetően már befejezték a Porsche 911 GT2 RS gyártását, most egy nem várt esemény miatt mégis beindulnak a gyártó sorok. Az utolsó szállítmány a tengerbe veszett.
  • A BMW bejelentette, hogy nem készül igazi M-es változat az X7-ből, mert a modell vásárlói nem tartanak rá igényt.
  • A Dacia bejelentette, hogy más modellek mellett még idén bemutatkozik a Duster platós változata.