• Az Opel megerősítette, hogy kihagyják az idei Genfi Autószalont. Nemes egyszerűséggel nincs újdonság, amit bemutathatnának, meg aztán spórolni is kell.
  • Ugyan a Citroen C1 nagyon távol áll a kultikus autóktól, ám most eladósorba került egy igazán egyedi példány. Ilyen tényleg csak neked lesz, ha megveszed, már csak az a kérdés, hogy akarod-e.
  • A Volvo átadta az első önjáró autóit Svédországban. Persze, nem vásárlóknak, hanem a Drive Me program szerencsés tesztelőinek.
  • Már megszokhattuk, hogy amihez a Hennessey hozzányúl, abból igazi vadállat lesz pillanatok alatt. Így járt az alapból nem igazán kispályás Corvette ZR1 is.
  • <p>
	Pénteken a McLaren is leleplezte 2018-as autóját, amelyben a Hondával való szakítás után már Renault-motor dolgozik. </p>
  • Amerikában egy srác megvásárolt egy lezárt garázst magának. Amit benne talált, arra nem hogy ő, még a tároló eladója sem számított.
  • Mintegy 18 ezer Új-Zélandra szánt eladásra váró autó várakozik Japánban. Miért? Mert poloska invázió miatt nem mehetnek tovább a hajók. Egy ekkora tétel már a kereskedőkre is erősen kihat.
  • Egy holland cég sikeresen ötvözte a múltat a jövővel. Adott ugyanis két gyönyörű Porsche 911 generáció, melyet most megvásárolhatsz tőlük. Persze csak és kizárólag elektromos hajtással.
  • A Hennessey az 1200 lóerős Corvette után az SUV mániásoknak is készült egy kis meglepetéssel. Itt a hat kerékkel és 600 lóerővel szerelt Raptor.
  • Kolumbiában nem mindennapi balesetről számolt be egy helyi online magazin. Szerencsére senki sem sérült meg komolyan, az anyagi kár viszont több, mint jelentős.
  • Az új Audi A6 lényegében egy kicsinyített A8-as. Ugyan az a forma és a tudás is. A motorpaletta viszont eléggé visszafogott még, de legalább valamennyire hibrid.
  • A Land Rover egy érdekes megoldással bővítette a jelenlegi modellpalettáját. A Discovery Commercial ugyanis nem egy új autó, hanem a már meglévőből vették ki a hátsó üléseket.
  • A Mercedes egészen idáig nem sokat változtatott az immár majdnem negyven éve sikersztorinak számító G-osztályon. Most itt az új generáció, ám a legtöbb dolog maradt a régi.
  • Vajon mi történik, ha két teljesen más irányvonalat képviselő autót keresztezünk? Egyrészt megkapjuk minden idők legfurcsább modelljeit, másrészt zseniális, ami megszületik belőle.
  • Az Év Autója választás történetében először ért be első helyre a Volvo. Az XC40-nek olyan neveket kellett legyűrnie, mint például az 5-ös BMW és a Audi A8.
  • Hatalmas Ford botrány van kibontakozóban, miután kiderült, hogy gyári hibás a Focus RS-ek motorja. Idő kérdése, mikor adja meg a hengerfejtömítés magát.
  • Még 2010-ben mutatkozott be a legendás Lancia Stratos nem hivatalos modern reinkarnációja. Akkor leállították a projektet, most viszont úgy tűnik, mégis lesz belőle valami.
  • Ugyan még odébb van az új generációs Toyota Supra hivatalos leleplezése, azonban már most kiszivárogtak a technikai paraméterei. Sokkal több BMW lesz benne, mint gondoltuk.
  • Ugyan évek óta Project Cullinan néven fut a Rolls-Royce SUV fejlesztése, eddig azokat a pletykákat lehetett hallani, hogy nem ez lesz a modell hivatalos neve. Pedig de!
  • Az Audi vezető dizájnere mondta el, hogy nem mondtak még le az A9 kupéról, viszont most még nem fontolgatják a piacra dobását. Türelmesen kivárnak.
  • Elgondolkodtál már azon, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit változtak az egyes modellek? És azon, hogy miként néznének ki a régi gépek a mai arculattal? Hát így!
  • A Mercedes-AMG vezérigazgatója jelentette be, hogy az új CLS generáció legerősebbje az 53-as verzió lesz. Az elődből még létezett 63 AMG is, most viszont nem lenne értelme egy másik modell miatt.
  • A katonai Humvee-ket gyártó AM General még csak most döbbent rá, hogy elég sok számítógépes játékban és filmben megjelenik a termékük. Perre mennek.
  • Amerikában egy ügyes húzással, na meg a felelőtlen inas közbenjárásával kötött el egy Ferrarit egy férfi. Csak csajozni akart vele, ám természetesen lebukott.
  • A Mercedesekre specializálódott Brabus nem fogta vissza magát az idei Genfi Autószalonon. Feketén hoztak pár száz lóerőt.
  • Ha valami, akkor nem az eszetlen száguldás jut az ember eszébe, ha egy Mercedes G-osztállyal találja szemben magát. Pedig az új G63 tényleg egy piszok gyors kocka.
  • Ma már egy igazi autógyártó sem engedheti meg, hogy ne álljon össze a Legóval legalább egy promóció erejéig. Most a Renault az F1-es részleget szedte darabokra, majd rakta össze.
  • A Lamborghini koncepció szinten mutatta be a következő szupersportkocsiját. Nem csak a megjelenése rendhagyó, hanem a tudása is.
  • Immár három éve annak, hogy felszereltségi szintként ugyan, de visszatért a Maybach név a Mercedes kínálatába. Ez annyit tesz, hogy ideje volt már a kötelező frissítésnek.
  • Világszintű visszahívást hirdetett meg a Bugatti a Chiron szupersportkocsi kapcsán. A gyártó fedezte fel, hogy az ülés hegesztése elengedhet, ez pedig természetesen balesetveszélyes.
  • A Mini egy szinttel feljebb emelte az autók variálhatóságát. Most már saját magad tervezheted meg a díszítő elemeket, akár a meglévő járgányodra is.
  • Elon Musk úgy döntött, hogy nincs értelme tovább hátsókerekesként árulni az elektromos modelleket, így mostantól csak a dupla motoros összkerekes Model S-ek és Model X-ek rendelhetőek.